TJOCKISAR

 
Brrrrr vad det har varit kallt ute idag!
Tog faktiskt fram en varmare jacka idag, för i morse när jag cyklade till jobbet var det bara 4 grader. Det är fan inte okej??  Hur som helst så vill jag säga ett stort Grattis till min bästaste mamma som fyller år idag, men vägrar vara med på en bild! Har firat henne med massa presenter och god fika så jag hoppas att hon är nöjd. :) Än så länge vet jag inte om jag kommer att få jobb imorgon, men det märks om telefonen ringer kl 07.00 i morgonbitti. Men sannolikheten för att jag får jobb är ganska så stor, då det är ganska mycket sjukdomar på de olika avdelningar runt om på dagisen, så vi får väl hoppas på det bästa! Nu ska vi mysa ner i sängen med en bra film! Ha det bra! 
 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0