Morgonmys!

Godmorgon på er!
Idag är jag ledig för första gången på 10 dagar, det känns riktigt skönt! Dock känner jag mig lite rastlös över att inte jobba.... Men det är ju bara 1 dag så jag får försöka ta vara på den på bästa sätt. Har suttit i soffan med min temugg alldeles för länge nu och kanske borde planera upp dagen lite mera...
 
Enda saken som är bestämd är boxningen ikväll som jag ska köra med Viktoria, längtar dit! Älskar att träna boxning för då gör man av med massa energi och känner sig mycket piggare efteråt, passar utmärkt om man haft en jobbig dag på jobbet eller liknande! I helgen kanske det blir en liten tripp till Liseberg med Sebbe om vädret är bra vill säga.... Annars är jag rätt sugen på att gå på bio! Det var så sjukt längesen och det är så mysigt! Framförallt nu när det börjar bli höst ute ..... 
 
 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0