LÖRDAG DEN 14 SEPTEMBER

Tjena mors! 
Fortsätter med en relativt lugn och skön helg.Sebbe och jag har glidit runt på stan idag då han bland annat fyndat en ny klocka, vi har tagit en god fika och jag har varit inne i alldeles för många inredningsaffärer... Tycker det är så himla roligt med inredning och de senaste köpen har faktiskt blivit mer sånt istället för kläder som det blir annars. När man hittar alla fina grejer vill man bara flytta hemifrån ännu mera! Jag gillar den lite mer lantliga stilen, just för att jag tycker den är mer mysig men tycker även om den mer moderna inredningen! 
 Jag vet precis hur min första lägenhet ska se ut haha! Hoppas bara att man får dem möjligheterna att göra om som man vill! Här kommer ett collage på lite grejer som jag verkligen skulle vilja ha i min lägenhet! :)
 
 
 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0