LEDIG DAG

Detta kanske inte var den allra bästa veckan för mig att försöka starta upp min blogg igen... Jag har nämligen jobbat hela veckan, så idag är min första lediga dag på 8 dagar! Men jag måste säga att jag är riktigt glad över att jag fått jobb har kämpat så himla länge med att söka jobb och fått säkert 500 NEJ! Men nu plötsligt släpper det med endast ett litet samtal... 
 
Det räckte med att jag ringde och anmälde mig som vikarie inom barnomsorgen som det började gå upp för mig. Efter att ha skickat in alla pappaer från polisen så var jag nu redo att börja jobba. Så i måndags förra veckan ringde dem och sen dess har jag arbetat på förskolor varenda dag! Har hållt till på 2 olika förskolor denna vecka men har varit mest på en som heter Blåsippan och där stormtrivs jag! Allting är så perfekt där och barnen är så SÖÖÖÖTA, så där hoppas jag verkligen att jag får komma tillbaka till snart igen.... 
 
Hur som helst har jagväldigt tur med vädret idag eftersom det är min enda lediga dag! Riktigt skönt att september kan bjuda på sådanahär sköna och varma sommardagar, det är ofattbart! Vi får hoppas att det håller i sig ett tag till innan den vackra hösten kommer! Puss så länge! 
 
 
 
 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0