HELLO AUTUMN!

Jahaja då var vi halvvägs in på september och hösten börjar sakta smyga sig in. Man ser överallt på bloggar och på instagram hur myisgt alla tycker att det ska bli med hösten, att folk älskar hösten och allt mys som tillhör. Men varför skulle hösten vara mysigare än någon annan årstid? Jag är ingen höstmänniska och jag vet heller inte om jag någonsin kommer att bli det, visst det är klart att det är jättemysigt att sitta med en kopp te i sängen och tända massa ljus, men whatever det gör jag året om! Det är jättemysigt att gå höstpromenader, men hur ofta är det inte regn och svinkallt? Visst är det mysigt när det är lite mörkare, men nej jag gillar inte när det är kolsvart när man vaknar och kolsvart redan kl 5 på kvällen. Dagarna känns mycket kortare och mörkret tar över! Jag behöver mycket ljus i mitt liv föratt känna mig pigg och glad. Folk stänger in sig så mycket på hösten, många blir deprimerade och trötta, kan bara referera till mig själv, för jag blir så. Jag kanske låtersom världens mest negativa person, men nej hösten är inte min grej! Dock får jag väl försöka hitta ett sätt som funkar för mig, så jag slipper bli sådär trött och deprimerad p.g.a. en årstid! Min favoritårstid är helt klart sommaren! 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0