Myyys söndag!!

Nu har hela veckan på sportlovet gått.. och vad fan har man gjort? mån-tis var jag i skolan och repa till vår PA-föreställning, sen har jag jobbat ons-lör och nu sitter jag här på söndagen och undrar vart veckan tog vägen??
 
Imorgon är det måndag igen, känns som att det aldrig är annat jag verkligen hatar det! Det ör jättelångt till fredag och jag har en jobbig vecka framför mig. Måste ta igen både träning och skolarbeten, men när ska jag hinna det? Har noll motvivation just nu, vet inte riktigt hur jag ska hitta tillbaka till det normala spåret. Men det har gått över imorgon när man vaknar... 
 
Hur som helst så lyxar jag till det lite, för att bli på bättre humör! Har lagat bananpannkakor med keso och bär. Finns bara ett ord för det MUMS!! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera bby
Postat av: E M E L I E

Hej på dig!
Hoppas att du får en underbar tisdag, kramar! :)

Svar: tack detsamma! :)
BECCAS

2013-02-26 @ 10:56:58
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0