Hårvårds tips!

Jag är en av de tjejer som har självblont hår, eller vad man ska säga. Jag har alltid haft ljus hår, jag är väl lyckligt lottad antar jag haha. Men för er som andra som oxå är "självblonda" så vet ni att man alltid är mörkare i hårbotten och i under håret. Vill man inte frga håret, som jag inte vill, eller det är väldigt svårt att få det snyggt om man inte går till en frisör och betalar en förmögenhet.

Mitt tips är att använda den här blonderings-sprayen som ni ser på bild här nedan. Du sprayar på de ställen du vill att det ska bli ljusare. Och efter 3-5 användningar så ser man resultat! För bästa möjliga effekt så ska man använda detta vid värme, t.ex. när du fönar, plattar håret! :)
Kostat endast 130 kr och det räcker länge! :)
Så nu är det bara att testa ! ;)

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0