Godmorgon

Hej på er jag hoppas ni har sovit gott i natt, det har inte jag gjort! :(
Jag har legat med magknip hela natten och hostat. Den där jävla förkylningen som var påväg, bröt ut iaf...
Riktigt jobbigt , just nu sitter jag och funderar om jag ska gå till skolan eller inte. När jag tänker på att åka känns det inte bra, men när jag missar skolan känns det minre bra. Gillar inte att man missar så mkt!
Hur som helst fyller min pappa år idag så ett STORT GRATTIS till honom! :) Tror att det kommer bli något slags familjefirande ikväll. För på fredag kommer släkten och då är det 60-års kalas! Jag fyller 18 nästa vecka så vi tog två flugor i en smäll med att fira oss samtidigt! 18+42=60! HIHI :)

Kommentera bby
Postat av: Anonym

hej hej :)

2012-01-31 @ 07:41:16

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0