Tittar på fotbolls-landskampen

Sverige spelar mot Kroatien ikväll. Rätt kul att titta på hihi. :)

Samtidigt som jag sitter och pluggar, känns ju ännu bättre. I morgon ska jag köra halkan kl 8.00, vilket innebär att jag måste gå upp rätt tidigt i mon, eftersom jag ska ta mig ut till banan oxå. Klockan ringer kl 5.30, usch!
Så jag hade faktiskt tänkt att gå och lägga mig så fort jag är klar med pluggandet, så jag orkar med morgondag. Har ju även matte prov i mon, har lite ångest för det. Jag känner mig inte så väl förbered, men det får gå som det går. Detta inlägg blev väldigt kort och tråkigt, men på vardagarna hinner jag knappt sitta vid datorn det är därför det får bli så. Vi hörs i morgon.
Puss på er ! :)

Kommentera bby
Postat av: daniella

Har bara varit med kompisar och sådär! Du själv då?:D

Kram

2012-02-29 @ 21:21:24
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0