POÅ= PANIK OCH ÅNGEST

Kortfattat kan jag säga såhär jag har ångest för att jag inte har pluggat ordentligt i helgen och måste sitta upp sent nu på kvällarna för att göra det. Panik har jag för att det är så jävla mycket i skolan just nu och jag har matte prov på fredag i Andragradsekvationer, jag och matte går inte ihop! Jag fattar inte varför de ska vara bra för.
Kom precis hem nu oxå för jag har jobbat, haft mina dansgrupper så nu är första gången på hela dan jag är hemma. Så nu måste jag sätta mig ner och plugga, fy faan!
JAG VILL BARA SOVA!
Har körlektion i morgon oxå! Och till alla er som har LOV, FUCK YOU!

Kommentera bby
Postat av: Darina

Hejsan, du har en riktigt fin blogg! :)

var gärna med och tävla i min nyligen påbörjade tävling. Det enda du behöver göra är att kommentera jag är med Super enkelt, klicka bara på länken här nedan så kommer du direkt till tävlingen! :)

http://toto.blogg.se/2012/february/tavling.html

2012-02-14 @ 23:52:12
URL: http://toto.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0