LOV-DAG-1

Idag är de första dagen på lovet för mig. Jag är fortfarande sjuk, men de är första dagen på 3 dar som jag inte har feber iaf, vilket är ganska skönt :) I veckan har jag planerat att åka lite snowboard för första gången i år haha. Har inte hunnit med det ännu, men jag tänkte jag skulle passa på nu. Har inte bestämt mig för vilken backe det blir än..
Men det lutar åt tolvmannabacken i Kisa.
Idag ska jag bara ta det lugnt och försöka bli frisk så jag slipper ligga i den här förbannade sängen! Börjar få ont i kroppen nu. Jag vill ut i friska luften och framförallt så vill jag TRÄNA! Har inte kunnat göra det ordentligt på snart 3 veckor, vilket jag har väldigt mycket ångest över. Btw så tänkte jag ta och ladda ner några filmer nu så får vi se vad som händer under dagen! hej så länge :)

Kommentera bby
Postat av: Anonym

sry för sent svar, men tack så jättemycket :D

2012-02-21 @ 13:50:13
URL: http://tjurens.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0