Kosttillskott

Här är ett tips på ett mycket bra kosttillskott jag dricker. Det heter Triple Protein och jag dricker det efter varje träning. Man får en mycket bättre återhämtning, det ökar fettförbränningen (eftersom man bränner som mest fett en stund efter träningen) man minskar också andelen kolhydrater.
Detta är perfekt för dom som är aktiva i träningen och det ger också en hög mättnadskänsla!
Det finns de som använer Triple protein som en måltid, just för att det innehåller så mycket protein, och man klarar sig på det. :)

Kommentera bby
Postat av: Florina

jag har lagt till dig nu, blev följare nr 49.säg till närdu lagt till mig :)

2012-02-17 @ 11:51:42
URL: http://florinas.blogg.se/
Postat av: Mary

Sv; Ja vad gjorde jag på alla hjärtans dag.. Jag mös med min kille, åt gott; skaldjur bland annat, och tittade på film. På alla hjärtans dag vill jag bara vara nära den jag älskar i lugn och ro faktiskt ;) :P Hoppas du hade det mysigt du med!



Ang träning.. Vem har sagt åt dig att proteiner gör att du bränner mer fett efter träning. Eller innehåller ditt proteinpulver ngt som säger sig bränna fett? OM det inte gör det så har du fått fel info (har jobbat på gym i 4 år). Däremot förhindrar det att kroppen börjar bryta ner musklerna efter träning om du tränar hårt och länge. Det hjälper också återhämtningen eftersom stor amusklegrupper behöver flera dygn på sig att återhämta sig helt. Men tyvärr behöver du ca 10 gram kohydrat för attfylla på också efter träningen eftersom dina depåer är helt tomma. ;) :p Men det kanske du redan vet.



Kram Mary

2012-02-17 @ 22:18:16
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0