BOKREA PÅ ÅHLÉNS SÅ VÄRT!

För alla er som gillar att läsa, kan jag säga att just nu är en galen BOKREA på Åhléns. Jag var inne där förut och gick ett varv och det låg böcker överallt haha :) Jag är inte dn typen som brukar läsa mycket, men när jag väl hittar en intressant bok så tycker jag det är rätt avslappnande att läsa!
Själv köpte jag den här, någon som läst den? :)

Kommentera bby
Postat av: Anonym

sv: Okej härligt låter inte fel!

Jag har vart med en vän och kollat film och lite sånt:)

Du har en jätte fin blogg finis! :)

2012-02-22 @ 20:26:20
Postat av: Alexandra ANIKKI Kemppainen

sv: Okej härligt låter inte fel!

Jag har vart med en vän och kollat film och lite sånt

Du har en jätte fin blogg finis

2012-02-22 @ 20:27:06
URL: http://anikki.blogg.se/
Postat av: Elsa

SV: Hihi aa, supergott! :D

2012-02-22 @ 21:22:58
URL: http://helsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

den boken är superbra! :)

2012-02-23 @ 10:08:02

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0