workshops-söndag

hej bloggen idag har jag vart uppe i studiorna hela dan på dansworkshops, som lunnevads folkhögskola har annordnat. Det var så jävla awesome för bara 250 kr har jag dansat i 3 klasser. pass1  street/jazz, pass2 acrobatik, pass 3 commercial/street. fy fan va roligt det har varit! Jag har tyvärr inga bilder från de, tog med mig kameran men tänkte inte på att ta bilder, dumt av mig!
Men det var verkligen jätte kul, commercial passet var lätt det bästa på hela dan och det tuffaste. Åh jag hoppas verkligen att de kommer flera sådana små workshops helger nu under våren.

Imon är de vanlig måndag igen.. *suck* jag hatar måndagar, de enda som är positivt med dagen är att vi har jazz och idrott. Allt annat suger verkligen, slutar 15.40 oxå ännu värre & då får man vänta på tåget till 16.30...
Men det är bara att bita ihop, imon kväll blir de pumping 18.30 + gym 30 min !

Vi hörs i mon puss & gonatt..

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0