Nytt år!

Måste väl passa på att säga gott nytt år till er! ;) Nu är 2010 över och nu väntas ett nytt år med nya chanser och nya möjligtheter ! 

Känner att jag saknar min blogg lite ibland så de kan hända att jag uppdaterar nån gång hihi. Men de dröjer nog ett litet tag innan jag gör det, för båda mina datorer har kraschat. lyckat säger jag bara! Har porrsurfat för mkt det är de :( . . Men jag har lämnat min laptop till min snälla kusin som ska fixa den, så jag hoppas att han e klar med den snart (:


PUSS!

Kommentera bby
Postat av: Anonym

gott nytt år

2011-01-19 @ 13:05:03
Postat av: Anonym



Jag ber om ursäkt i förhand för att jag frågar dig detta om du inte gillar detta men endå är jag dum nog och frågar för jag skulle verkligen behöva din hjälp!



Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att göra mig en tjänst, en stor sådan och som tack mot det så får DU EN BILDLÄNK. har förklarat snabbt och enkelt hur man gör här: http://robinhoods.se/2011/may/rosta-fa-en-bildlank.html#comment

Stora kramar och tackar i förhand! - kort och gott ska du rösta på min spelningslista.

2011-05-19 @ 21:00:15
URL: http://robinhoods.se

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0