va gör man ?

JOOOOO... man har precis duschat och nu sitter man vid datorn och hänger som vanligt. Men jag sitter nu och tänker på hur ont de gör att ha en finne på ryggen & fan va äckligt det är egentligen! Jag hatat! ^^ 
Men det är smäller man får ta i livet asså det är bara att gå vidare! Det är ju tur att en inte syns iaf haha:)

Imon är de en chill dag i skolan igen, dagen börjar med balett, so lunch, matte & till sist kultur/idé historia faktiskt ganska intressant om jag ska va helt ärlig. Och janne som är vår lärare är stört skön och det gör lektionen bara bättre! :) (baetttre som de säger i norrköping!)

Men snart ska jag bombadera min säng och svara på mina 8 sms jag har så vi hörs i möra igen!
Peace ! ;)





Mohaha jag bara älskar google bilder ;)

Kommentera bby
Postat av: Anonym

peace! (Y)

2010-09-08 @ 22:03:56
Postat av: Anonym

peace! (Y)

2010-09-08 @ 22:03:57
Postat av: Elin

jag har precis tvättatbort min blåa ansiktskmask sjd ? :D

2010-09-09 @ 10:02:36
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/
Postat av: R

Tack så mycket!! :)

2010-09-09 @ 11:39:06
URL: http://scrumptiousness.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0