trött & seg

Ja de är vad man är på fredagar speciellt när man inte är riktigt pigg heller. Det har varit rätt skönt att bara va idag faktiskt jag har varit hemma två fredagar i rad nu det måste nästan vara rekord?? Men vrf ska man springa ue på stan när de ändå oftast är väldigt dött? Patetiskt är vad det är. När man kan va emma och ha de mysigt i soffan?... Förstår mig inte på oss ungdomar ibland haha !

just et jag har ju glömt att berätta att pappa kom hem med en så kallad "ny bil" till mig idag. Alltså den bilen jag ska övningsköra i, eftersom vi har ny bil så vill inte pappa att jag sätter mig bakom den ratten helt enkelt. Det slutade ju inte så bra sist när jag skulle köra hans moppe haha men de är en annan historia. Det är iaf en gammal volvo som han köpt av någon gubbe som inte använt den så mkt så de blir jätte bra för mig att köra i den! Frågan är bara hur hel den är efter en körning med mig? :O. Ja de kan man uu undra...

 I vilket fall som helst ska jag sova snart men jag kanske slänger in en bild på bilen i mon ni får påminna mig;).

Sov så gott kramar becca! :)

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0