nu e jag jävligt rastlös!

vill bara ut nu & göra allt man inte gör när man e sjuk! Men egentligen är jag inte tillräckligt pigg för det för nu börjar de köra i magen & resten av kroppen oxå :( ....

Men i morgon vill jag verkligen gå till skolan för jag saknar som sagt alla i klassen och sen vill jag säga att vi har väldigt kul på våra lektioner så de är inte alls långtråkigt! Samtidigt är de fredag men i mon ska vi på en föreläsning efter lunch så vi kommer inte sluta så tidigt som vi brukar göra annars men ibland får man ju offra sig ;).


Ska bara tilllägga en sak innan jag publicerar detta lilla korta inlägg. Jag saknar min pojkvän jag hoppas verkligen att han kan ses i helgen så de inte blir som förra när vi inte sågs någonting utan någon viss anledning. Mest av allt vill jag nu att han ska höra av sig för han svarar varken på msn eller sms så de är bara att vänta ;)

Tjing! :)

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0