fredag imon

IGEN... någon mer än jag som känner att veckorna går sjukt fort? hehe :) Jag tycker de är för jävla skönt hihi för då äre helg igen ;).

Idag har jag tränat zumba & lite boxning alltid gött de! Nu sitter jag här & funderar på om jag ska avslöja en hemliss för er? Hm vet inte om jag vågar de idag eftersom ingenting är klart än men kanske i morgon vi får se! ;) Imon har jag bara två lektioner fett skönt så jag tar halv ett pendeln hem & är hemma tio över ett!

Ska till pappa senare i mon & spendra helgen där, fast på lördag fyller mamma år så vi ska fira henne lite med släkten. Gud jag har ine köpt något till henne än jag grips lite av panik faktiskt:O. Måste verkligen bege mig ut på stan imon!
....

Det var allt jag hade att säga för denna gång vi hörs ! ;)

Kommentera bby
Postat av: M

de e bara bra!! TOPPEN! :D

sjdå? <3 :D

2010-09-17 @ 15:28:34
URL: http://diidaz.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0