chacha bloggen

jag kom nyss hem från erik hihi, för jag missade sju tåget så jag fick vänta till nio. Men det skadar ju inte för jag fick ju mer tid med min älskling ;).

Nu har jag iaf duschat & känner mig lite smått stressad eftersom jag inte hunnit med något idag. Så jag har inte tid att skriva mer nu för de 'r massa saker jag måste fixa tills i mon.

Men jag hinner nog med ett inlägg på morgonen! :)

PUSS :*


Slänger in en bild på sexiga rooooompor ;)

Kommentera bby
Postat av: Elin

Svar: Impad på folk som tränar och håller igång när jag själv inte rör mig i onödan. Min träning de senaste veckorna/månaderna har varit från sängen till soffan typ, haha!

Var så hurtig ett tag att jag gymmade och kutade slingan med min bror och allt vad jag gjorde, vad hände där liksom?!

Sorry för sent svar btw:D

2010-09-07 @ 22:48:45
URL: http://lundbergelin.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0