disco pogo

TINGALINGALING!

FAN måndag imon igen jävla skit jag ska jobba då med så jag kommer va hemma jätte sent -.- känns ju sådär bra!

Men vilken jävla helg de har vart fredag & lördag har vart för jävla sköna underbart folk och jag har varit lagom go! HAHA men värst var det nog i går för mig, mamma stod och garva åt mig när jag kom hem. Jag pratade/gjorde saker som jag inte brukar göra haha. Jag tappade mat på golvet åh jag vet inte vad de var ett jävla lajban iaf.

Idag har jag vart så jävla hungrig hela tin, mamma säger att de är fylle hungern men jag vet inte? jag skojar inte när jag säger att jag ätit 6 ggr idag och med det menar jag ganska rejält med mat oxå! Det känns sjukt! :O Tar inte kroppen upp energin eller?

hur som helst så mår jag jätte bra nu! Det är slut mellan mig och erik sen tre dar tillbax de känns väldigt bra faktiskt. Det va nog inte riktigt rätt kille för mig men de är sånt man vet i efterhand. höhö!

Ska nog lägga mig i sängen snart och sova bort hungern!









Kommentera bby
Postat av: M

fan va fin! älskar ditt hår asså :D

2010-10-14 @ 14:43:28
URL: http://raztaa.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0