Springa är hälsosamt!!



Det är lika underbart efteråt varje gång man har vart ute på sitt spår i skogen.
Man känner sig mycket friskare och piggare. Jag har vart ute och sprungit 5/7 dagar denna veckan, känner mig faktiskt lite små stolt(a). Så smångiom väntas det på att få se resultat, hoppas jag iaf. Men det dröjer nog ungefär 1månad och lite till kanske. OCH jag måste bara påpeka en sak :
"jag känner mig även friskare när jag fått färg", som ni kanske ser(a). Det är fett najjs & det gillas av många runt omkring osså.
 Nu byter jag samtalsämne igen men jag kan ju bara säga att jag har j*vligt ont i halsen efter allt skrikande på festivalen i helgen, det kanske är fler som har? Vaknade i morse & va helt torr i halsen kunde knappt prata till en början. Sen blev det bättre, men nu går tonerna lite upp och ner.
Nu ska jag kolla läget på alla tråkiga ointressanta
människor, hörs snart PUWS!



Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0