Soffan är min säng

Gomorron, nu är det så att jag råkade somna igår när jag låg i soffan och kollade på tv.
Det är inte ovanligt kan jag ju säga.
Vaknade 02.30 och gick in i sängen. Då var jag för trött för att sätta på datorn och göra ett inlägg, så det får bli nu ist. Igår köpte jag en brassestol som jag ska schteka i idag, vi ska till hätte igen. Underbart det är klar blå himmel, inte ett enda moln i skymt, det kan inte bli bättre. Senare under dagen ska jag jobba på musikfestivalen 17.00-20.00 ska sälja biljetter tror jag, hoppas jag fåren fin t-shirt då osså(a). Btw, för dem 3h får jag vara där inne hela kvällen [idag], och hela dan imon, ist för att betala 500 spänn. Så jag tjänar på det, dessutom spelar dem bästa banden ikv, fast allra bäst i mon. Men nu måste jag packa min väska som jag ska ha med mig. Jag skriver när jag får tid, kommer ju inte va hemma så mkt idag. Men det kanske blir senare ikväll sen.
Ha en skön & varm dag!.
KRAM.

Kommentera bby
Postat av: Lineeeeeeet

Du sa att du skulle sälja på lördag? :D

2009-08-07 @ 10:55:38
Postat av: Lina

bättre att komma in gratis;9 Vi gjorde det igår och ska göra det idag och kanske imorgon :) Hahah ! vi ses sen då <3

2009-08-07 @ 10:56:53
Postat av: becca

hahah okej ;).

Men det blev ändrat vettu ;D<3

2009-08-08 @ 16:18:05
URL: http://beccabacken.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0