Kan grannarna aldrig hålla käften? :@



GOMORRON HETNOWSAR! ;).
Tror ni jag har sovit bra i natt utan att bli störd?
Svar: NEJ!
Åh jag får panik nu asså dem höll på igår när jag skulle sova, kl var då 00.30 ungefär, ska inte små barn som ska gå upp till dagis sova då? Sen i morse 08.30 började dem hoppa på sin jävla studsmatta IGEN. Kan ni fatta att det är irriterande eller? Jag får fan aldrig sova i fred!. Snart flyttar jag min säng hem till erik! Då blir allting mycket bättre ;). Jag saknar honom förresten, har inte träffat honom sen 14 juli :( , så det börjar bli dags snart hoopas jag!
Jag ska göra i ordning lite frukost till mig nu, sen måsta jag städa idag, för det är ändå så tråkigt väder :( .
Men om mamma ser att jag gjort det när hon kommer hem får man alltid en liten slant. Så idag ska de bli x-tra FINT :D.
PUSS!

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0