KALUFFS!

 
Sitter framför datorn med min jättrsnygga kaluffs till hår, jag borde gå in i duschen snart men är alldeles för lat för det! Har precis varit och tränat lite axlar idag, det var riktigt jobbigt eftersom jag dels är förkyld och det var längesen jag tränade axlarna! Senaste tiden har jag lagt mer fokus på kondition, så jag känner att jag måste lägga mer fokus på styrketräningen nu! Egentligen skulle jag vilja lägga upp det så att jag kör ett styrkepass på morgon och ett konditionspass på kvällen... Men eftersom jag jobbar nästan varje dag så är det svårt att kombinera både två! Får börja lägga upp det så på helgerna istället tror att det skulle bli riktigt bra! :) 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0