Bekännelser

Tycker det är så mycket roligare att nätshoppa nu för tiden! Man hittar mycket mer och man slipper desutom gå runt i massa affärer.. 
Är sjukt dålig på att komma på bekännelser, känns som att jag inte har någon fantasi kvar överhuvudtaget haha. 
Har börjat dricka massor te! Tycker det är mycket godare än kaffe! 
Sandra är min favorit i idol just nu, hennes röst är helt fantastisk får gåshud varenda gång hon sjunger! 
Har en jätteful tavla i mitt rum med äpplen på, haha. 
Funderar på att köpa mig en apple TV, det verkar sjukt smidigt och smart! Slippa massa sladdar och annat skit. 
Att bli pillad i håret är en av de bästa sakerna som finns, skulle kunna somna när någon gör det! 
Denna månad har jag köpt 32 par nya strumpor, så det räcker nog ett tag.
 
 
 
 
 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0