Bästa avslutet!

Idag har jag hunnit med väldigt mycket, men det kanske inte var planerat från början... När jag kom hem gick jag faktiskt och solade, det var sjukt längesen och jag känner att jag behöver bygga upp lite nu innan vi åker, så att man inte börjar från noll liksom. Efter mycket om och men begav jag mig sen till gymmet där jag körde; 
Ben, axlar & mage. Är ritkgit stolt över mig själv att jag gick till gymmet, hade ingen motivation alls. Däremot har jag inte hunnit plugga någonting ikväll och det finns mycket som jag borde ta tag i som gör mig väldigt stressad. Men jag orkar inte??... 
 
Planerar att sova tidigt idag, känner att jag är ganska trött i kroppen och behöver mycket sömn. Gjorde mig precis en jättegos smoothie som får slinka ner innan jag släcker lampan. Godnatt :) 
 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0