TILL ALLA <3 DAG

Det börjar ju faktiskt dra ihop sig till alla hjärtans dag, det är väl typ bara 2 veckor eller nått sånt kvar? Jag brukar tycka det är ganska överskattat, men det är åndå lite speciellt. Tänkte tipsa om vad man kan ge till sin pojkvän/flickvän, men det är ju absolut inget måste. Allra bäst är ju att hitta på något tillsammans, därför jag tog med biobiljetterna supermysigt och klyshigt haha. Har man ingen pojkvän eller flickvän kan man ju alltid ge något gulligt till den man tycker om, mamma, pappa, syskon eller kanske sin bästa kompis. 
 
 
 
 

Kommentera bby
Postat av: E M E L I E

Kollade igenom bloggarna som jag följer i min bloglovin' lista. Då såg jag att din blogg var med, hehe!

Hoppas iallafall att du har haft en underbar tisdag, kram :)

Svar: jaha! Men det är mycket möjligt hehe :) Var ett tag sen jag bloggade nu!
Ja men detsamma! :D
BECCAS

2013-01-29 @ 20:01:01
URL: http://emeliejosefin.webblogg.se
Postat av: EMMAS!

bra tips:D

Svar: Vad kul att du tycker det! :)
BECCAS

2013-01-31 @ 10:56:01
URL: http://eemma.se

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0