jag hatar sjukhus det luktar äckligt

 
 
I ungefär 4 dagar har jag haft bröstsmärtor till och från, som ibland varat i bara några sekunder men oxå flera minuter. De är svårt att beskriva smärtan men det känns som ett tryck och det sticker...
I natt var det som allra värst, vaknade flera gånger av att jag hade ont och kunde därför inte somna om, för man ligger ju och är orolig. 
 
Hur som helst så var jag nere på sjukhuset idag, där dem gjorde alla tester de kunde göra, t.o.m. EK! Lite häftigt att ha gjort det haha... Alla värden såg jättebra ut och min puls var perfekt, dem kunde inte hitta något som var fel. Däremot så trodde dem att de beror på att jag tränar alldeles för många timmar i veckan och att jag är stressad. (Förväntade mig det svaret). Men det skulle också kunna vara en muskelbristning som är på gång,som man kan få om man tränar mycket bröst på gymmet. 
 
kändes jättekonstigt när doktorn bad mig ta av mig bh:n och dra ner byxorna för att kunna känna ordentligt. Låter jätteskumt haha och det var det med. 
 
Dem rådde mig till att ta det lugnt i några dagar, inte träna utan vila och försökaatt inte varaså stressad hela tiden. Det känns riktigt skönt att ha undersökt det och nu vet jag att det inte var något allvarligt.

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0