Onsdag

Godmorgon alla monster diggare! 
 
Nu har redan hälften av lovet gått, hekt sjukt vad snabbt en vecka går önskar man kunde stanna tiden...Idag planerar jag som sagt var att träna för första gången på en vecka, vi får se hur det går. Antagligen kommer det vara jättejobbigt och förmodligen kommer jag ha massa träningsvärk i morgon. (Eller jag hoppas på det iaf) 
 

Kanske drar en sväng förbi solariet på vägen hem, känner att jag börjar bli jätteblek nu! Usch.. hatar verkligen vinterhalvåret,min hud mår som allra sämst då! Känner mig absolut inte fräsch under vintern! Det ska bli skönt att snart dra iväg till Egypten i 2 veckor, ska försöka underhålla brännan jag får då, så det kanske finns nåt kvar till studenten! ;) 
 
 
 
 
 

Kommentera bby
Postat av: kaffehörnan

Vad fina ögon du har

Svar: Tack så mycket !
BECCAS

2013-02-20 @ 13:08:48
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

Hur ofta solar du?

Svar: 2 ggr i månaden ungefär
BECCAS

2013-02-20 @ 19:05:14

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0