drömresemål ♥

Kan verkligen inte sluta tänka på sommaren! Är så sjukt trött på vintern och alla äcklig snö nu. Hatar verkligen kylan, mår så dåligt av det liksom! Just nu sitter jag och drömmer mig bort till platser jag vill åka till. Har redan varit i Thailand 1 gång, men det är så himla fint där och vädret är ju helt underbart, vill seriöst flytta dit. Till New York och London vill jag åka och shoppa med ett tjejgäng och min mamma hehe. Mexico har jag också hört ska vara så himla vackert så dit skulle jag absolut vilja åka någon gång. Men på tal om vackra platser Kap verde vill SKA jag åka till med någon jag tycker om. Det är väl mer ett romantiskt ställe, så passar kanske inte att åka med familjen. 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0