Smoothie time!

Kom hem från Linköping för en liten stund sen, vi har vart uppe i dansstudion och repat material inför temat. Tanken var att vi skulle filmat Livs film idag men eftersom det var snökaos och blåsigt så gick inte det. Så förmodligen om vädret är bättre i morgon så ska vi filma då. Usch är verkligen inte pepp på det överhuvudtaget, vi har ju fan lov :(

Hur som helst är jag värd en god smoothie efter allt yrande! Blev em liten lyx variant idag med massa mango, vaniljyoghurt och 2 kulor vaniljglass. Smaskens! :)

Kommentera bby
Postat av: bbecka

Glad påsk! :)

2012-04-07 @ 14:40:56
URL: http://rrebeckan.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Förlåt för sent svar, har haft fullt upp plus att jag har varit och fortfarande är sjuk men nu är jag tillbaka i bloggen - kommer att updatera den oftigare än vad jag har gjort. Hoppas allt är bra med dig, och hur har din påsk varit / hittills.?



Kram!

Emma - emmaeriica.webblogg.se

Ps. är du intresserad av ett mobilsmycke eller nyckelring - gjord för hand? Läs mera under "Emma's Jewelry". Har du frågor eller så, kontakta gärna mig.

(Emma's Jewelry är mitt "företag")



Förlåt för en rörig kommentar.

2012-04-07 @ 16:29:38
URL: http://emmaeriica.webblogg.se/
Postat av: Anonym

mohaha

2013-01-24 @ 09:19:26

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0