de sista timmarna på sommarlovet....

Hejj, som sagt va så börjar jag skolan imon weei ;). Det ska faktiskt bli kul att se min nya klass/schema & så vidare för jag vet ingenting om jag ska vara helt ärlig. Bara att jag ska vara på folk universittet kl 10 på 2:a våningen i sal 205! haha Mycket att komma ihåg på samma gång. Åh jag får absolut inte missa tåget som går 8.45 för då är jag ju körd MOHAHAHAH!

Men jag ska lägga mig i sängen snart åtminstone kanske kolla på en film eller nått. Btw jag hinner inte bloga förrens jag kommer hem imorgon men jag vet inte när jag slutar men jag vill gärna komma med me halv tre pendeln orkar fan inte gå länge redan första dan? :O

Aja men vi hörs i morgon när jag kommit hem får berätta mer då om hu dagen har varit :). Sov så gott alla där ute puss på er! :) take care!

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0