T.G.I.F.

Äntligen är det fredag igen! Känns som att denna vecka har gått jättelångsamt, men det kanske beror på att jag varit ledig en dag också! Börjar känna att jag har en förkyldning som sakta smyger sig på mig, men jag hoppas verkligen inte att det blir något värre av det för det har jag inte tid med! Tänkte faktiskt träna lite senare sen ändå, dock ett lättare styrkepass så det blir nog axlar + biceps ! :) Det är så skönt nu när man börjar känna resultat i träningen, att man faktiskt blir starkare tyvärr syns det inget än....
 
Hur som helst blir det nog annars en ganska lugn fredag med lite pizzabak mys ikväll. Vädret är ganska disigt och kallt, det känns verkligen att det börjar bli höst i luften. Men vi får hoppas att värmen stannar kvar någon vecka till, för än är det för tidigt att ta fram höstjackan tycker jag.... 
 
 
 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0