"Ikväll är det Mr grey och jag"

Hej hej! 
Idag har jag varit och jobbat på en ny förskola som heter Kungsparken! Det roliga är att jag själv gick där när jag var liten, så för mig var det verkligen nostalgi att komma dit igen. Det var mycket som man kände igen, från kort man sett och även platser som man kommer ihåg. Det var riktigt kul att se att det fanns så mycket av det som fanns när jag gick där och det är ju trots allt ett par år sedan...
 
I morgon ska jag också jobba där mellan 6,30-14,00 så det gäller till att försöka somna tidigt ikväll så att man orkar med morgondagen. 
 
Senare på dagen hann jag även med ett X-fit pass, MÖRDARPASS! Det är sjukt jobbigt med riktigt bra träning känns jättebra efteråt! Man skulle kunna säga att det är fyspass, där det är olika stationsävningar, och man kör 1,30 min på varje station + 2-3 varv...  Så ja det är inte konstigt att jag är trött i kroppen...
 
Därför tänkte jag avsluta den på bästa sätt och läsa lite i favoritboken just nu, Femtio nyanser av honom, "Mr Grey". Längtar tills jag får börja läsa i dem kommande böckerna. 
 
 
 
 

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0