Torsdag igen.

Godmorgon kära läsare då var det en ny dag igen, ett steg närmare fredag! :)
Idag är det en kort dag i skolan, vilket är riktigt skönt för jag vill gå på stan idag! :)
Sebbe och jag har 1 år på onsdag så jag funderar på att köpa nått, men jag vet inte vad! :)
Har ni nått förslag på en 1-års-dag.present? :)

Pappa ringde nyss och frågade om jag kunde vara barnvakt åt min lillebror ikväll så jag får se om jag kanske hinner med det också! :) Eftersom jag inte har så mycket att plugga, så kan jag ha en "göra-vad-du-vill-dag! :)

Schemat idag är först svenska, modern dans, psykologi! Som ni ser inte så många lektioner! ;)
Vi hörs sen kram på er! :)

Kommentera bby
Postat av: Emma Backlund

vad bra! :)

2012-02-02 @ 08:45:34
URL: http://vildflicka.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0