Ska Dansa ikväll! :)

Idag är det onsdag vilket innebär att jag ska dansa Streetdance! Har längtat efter det hela veckan! :)
Dock synd att det är så sent, 20.30-22-00 hehe men vad gör man inte för att få dansa? ;)
Ikväll vänder det och vi går närmar mot fredag och LOV, för mig då! :) För jag antar att det är väldigt många som har lov denna vecka?? Ska bli riktigt skönt med lov nu, det är verkligen behövligt känner jag. Skulle vara skönt att få allt plugg klart innan, så man kan göra vad man vill sen och slippa tänka på massa rester..
Hur som helst så har jag bara varit hemma och vänt och hämtat ett par skor i stort sätt. Tänkte ta tåget upp till sebbe snart och va med honom en stund innan jag dansar! :) Förmodligen kommer jag inte orka göra något mer inlägg idag eftersom jag kommer hem så sent. Men vi hörs i morgon, puss på er:)

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0