I've got A Hangover!!

Imorse när jag vaknade var jag jättesugen på choklad eller speciellt kladdkaka! Antar att det är för jag är ganska bakis hehe. Kom hem ganska tidigt igår ändå, sebbe kom och hämtade mig med bilen vid kvart över 12ungefär! :) Det var väldigt skönt att komma hem, för de blev rätt segt sen senare på kvällen.
Det var roligare i början, men sen tappade det liksom av, folk satte sig ner och ville inte vara på det lilla dansgolvet som jag var! Det tyckte jag var lite tråkigt eftersom jag älskar att dansa på fester!
Hur som helst så tänkte jag faktiskt baka nu. Istället för kladdkaka så utvecklade jag det lite till Chokladcupcake toppad med hallon! Passar bra denna dag, får man även lite summer feeling! :)
Lägger ut bild på dem senare! :)

Kommentera bby
Postat av: Sandra

Hoppas du får en bra dag kram :)

2012-02-12 @ 13:22:39
URL: http://nilssonsanna.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0