tillbaks till de vanliga igen.

Ja imorron börjar skolan *suck*. Lovet är redan slut det har bara rullat iväg, imon är de 10 januari och då är de skolan som gäller igen! Just nu känner jag mig så jävla opepp på det, jag har inte kommit på hur jag ska ta mig upp 06.00 imon, när man sovit till 12 nu på dagarna. Det är ofattbart...

Men samtidigt ska de bli jätte kul att få träffa alla i klassen igen för jag har verkligen saknat dem! Har ju inte träffat de någonting på lovet, så nu har vi massa att snacka om! (;

De första veckorna ser rätt bra ut i skolan, kollade nyss på årsplaneringen och snart är de vecka.8 och då har vi sportlov hihi! Så det är bara att börja räkna ner till det nu.

Det är någon som fyller år snart med, om inte jag ! :D Den 8 februari mindre än en månad kvar! Wiiiie. LÄngtar verkligen, även att jag bara fyller 17, men vadå ett år närmre 18 iaf ;).



Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0