hård träning

idag var det spinning kl 9.00-10.00 som gällde, det var riktigt tufft eftersom jag inte kört spinning på ett tag. Men de är en jävla skön känsla efteråt. Jag var klar med träningen ungefär vid 11 tiden, körde gym efter de tuffa passet med så klart, härligt! Nu har jag precis ätit en rejäl frukost ägg, havregrynsgröt, och tonfisk bara protein&fibrer ska de va! Har ju slutat äta pasta, potatis och ris eftersom det är snabba kolhydrater som binder fett snabbare. Så nu kör vi bara med olika sallader, böner, linser, nötter och annat gott (: Men snart måste jag bege mig ut på stan och fixa några ärenden, så dax att hoppa in i duschen nu!

SEE ya puss!

Kommentera bby
Postat av: saga

fin blogg! :)

2011-01-15 @ 13:53:16
URL: http://sagelin.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0