enda inlägget för idag .

jag kom hem 17.12 idag så var hemma innan halv sex snåret. Då var man rätt trött så de blev att ligga och kolla på en film med en kaffe kopp brevid... Men sen var det dags att gå och gymma för att köra lite styrketräning! :) Har ju inte kunnat träna på en & en halv vecka p.ga. att jag har varit sjuk så pass länge, så jag körde lite lugnt idag vill inte pressa mig för hårt nu när jag blivit frisk. Lockt på de högra örat slåppte idag när vi dansade jazz så nu har jag tillbaka min hörsel igen gud så underbart BRA JAG HÖR NU!! och ni förstår nog inte hur skönt de är?...

På onsdag/torsdag/söndag ska jag jobba är verkligen skit pepp på de! Tjäna lite x-tra stålar är precis vad jag behöver! :D Åh eftersom vi har studiedagar torsdag/fredag för att dreamhack börjar då, så gör de inget denna gång att jag är hemma halv tolv på kvällen. Ser verkligen fram emot det!

Men nu ska jag gå och borsta håret och fixa lite r ganska trött i benen så ska nog lägga mig i sängen snart tror jag.. Men vi hörs i morgon ska försöka hinna med iaf två inlägg då! puss! :)

Kommentera bby
Postat av: Angelica Lindh

Så skönt att du blivit frisk nu :D

2010-10-05 @ 19:23:50
URL: http://lifeofangelica.devote.se
Postat av: diza

fin blogg! :)

2010-10-05 @ 19:52:44
URL: http://dizafiisa.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0