Tranås Musikfestival, 6-8 Aug!

Jaha i morron r de torsdag och då börjar årets musikfestival i tranås.
I år sägs det vara fler artister än förra året, men frågan är ju om dem är bättre.....
Dem som jag vet ska komma är Jerry williams, sarek, melody club, H.E.A.T, Mandylon, Style, Stone America, Western Punk, Black Ingvars, Staffan Hellstrand, Billion Dollar Babies, John Daniel, Sam Elliot, Don Agbai +PLUS många fler står det.
Årets "programledare" är anders lundin :).
Vi får väl hoppas det blir lycket iaf, det var jävla synd våran dansgrupp sisterhood inte skulle va me & dansa för då hade jag gått in gratis (a). Men mamma får väl betala för hon ska ändå gå. Det är bestämt att jag ska gå på lördan iaf.
För då är dem bästa artisterna och mest folk (Y).
I år är ju allting vid stadshuet/gapskrattet :O, hur lyckat ska det bli då?
Jag menar förra året var dte i bredstorp och det var ju hur bra som helst gott om utrymme iaf, mot en liten park!
aa herregud ibland vet jag inte vad kommunen tänker med, dem är väl för snåla eller nått.
Men vi önskar dem lycka till iaf..

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0