POOOSE FRÅN PROVHYTTEN ;)

Lina & jag har varit på stan en stund jag skulle leta skor, men hittade inget nu ska leta me mammie sen:*
Vi var på åhléns och prova lite kläder, inför hösten.

 
Jag hittade denna snygga kofta som jag typ älskar JAG VILL HA DEN! Den kostar 399 kr så ska tjata på mamma. Den är ju perfekt nu till hösten/vintern. Dock är den urringad man måste ha linne under, hade ju tyvärr inte jag idag. Och med tights till är dne skit snygg ;)





Snygg med midjebält till!




Den duger ;), kan oxå va snyggt med ett midjebälte!


Tänker inte lägga upp dom andra bilderna för dom är för privata (a)
OCH FÖRLÅT FÖR ATT JAG ÄR FUL & INTE HAR NÅTT SMINK OCH UPPSATT HÅR ;$

Kommentera bby
Postat av: Sweet Kaylee

Ja do mär helt underbar :D

och du har bra stil på kläder ser jag!

2009-08-17 @ 21:16:21
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Postat av: becca

HEHE tack :D

jaa lite stil finns de allt i mig :D

2009-08-17 @ 22:13:43
URL: http://beccabacken.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0