MIN ÅSIKT OM KISSIE!, SKRIVER NÅRA RADER...







Asså förlåt men nu ska jag skriva om vad jag tycker om dej kissie. För det första ser du ut som en j*vla porslin docka med ditt silver frägade rått hår och dina 3x förstorade läppar. Jag fattar inte att man kan lägga ut pengar på läppförsotring som gör att det ser ändå fulare och mer fejk ut. Om jag var kille skulle inte jag vilja kyssa ett par silikon läppar iaf.. Btw skulle inte vilja kyssa dej ändå, även om du inte hade det.

Hur har du råd då? Jo nu vet jag...

Du tjänar ju så sjukt mycket pengar som jag inte förstår varför. Du skriver om ditt absolut ointressanta liv, ingen vill läsa om det ändå. Orasken till för att du har så många läsare är för att du är så jävla barnslig, hur gammal är du ? 17 va eller kanske till och med 18? Vad säger din mamma & pappa om hur du beter dej?. OJOJOJ.... Vilken barnunge säger jag!.

Va gör du me alla dina pengar förutom att förstora läpparna? Shoppar så klart massor. Du skryter om hur mycket kläder du har och i vilka affärer du handlar i, åh ( dem lite dyare ). Fan va coolt då!

"Så fort jag ska gå ut på stan eller det kvittar vart så blir jag "smygfotad". Undra om det inte är uppgjort att du ska bli "smygfotad" eller vad du kallar det.

- Asså det är sjukt jobbigt, kan ni inte sluta. Fast det 'r klart det är ju kul och se att det finns så många runt omkring fans asså som ser upp till mig. Everybody LOVES KISSIE:* .

Oh nej jag tror det finns många som är rena motsattsen som tycker lika dant som jag.

Du är jävligt bra på att trakassera folk du oxå, precis som jag gör nu, men jag tror inte jag är ensam om just detta. Men du måste ju iaf vara det jag menar och hur töntigt är det inte med - Vem vill bli min nya BFF?. Vadå wannabe PARIS HILTON? HAHA. Har dom blont fint naturligt hår så börja du skriva om det jätte mycket, för ditt silver hår är ju lugnt klart snyggast, men självklart kan ingen bli som du! För enligt dej själv är du ju helt perfekt, men inte enligt nån annan. Jag tycker du är så jävla taskig mot ALLA. Du ska hela tiden visa att det är du som är "den utvalda" du bestämmer över allt och andra. Skriver nån någonting som dom tycker är fel eller taskigt så måste du genast lägga upp en bild på den personen och länka till deras blogg. Asså du är sjukt dum. Men det är ju bra att jag får länka till din blogg nu och skriva lite skit om dej, för det har du väl inget emot då? Eftersom du gör likadant.

Jag vill bara säga att ni som tycler om kissies blogg gör fel, enligt mig och många andra. Det är som att läsa en barbies dagbok just det hade glämt du kallar ju dej själv för barbie. Men en 3-årings dagbok då, för då ville man ju se ut som en barbie och pojkvännen skulle vara KENT. Hon vill bara ha eran uppmärksamhet, för hade hon innte haft bloggen och alla er läsare hade hon inte vart den hon är idag. Då hade hon bara varit en helt normal fjortis med strumpor i bh:n /bh:arna.

Jag vet att det är sjukt många som kommer hata mig när dom läser det här, men oxå j*vligt många som kommer hålla med tror jag??...

Men jag gör ju som kissie gör skriver precis om vad jag tycker och skiter i vad alla andra tycker.
Så bli inte bara arg på mig ;).

Ha de bra alla som inte gillar kissie ;).






Vadå tror du att du är den ende som har alla kläder för dej själv eller?
Skaffa ett liv och väx upp. Skapa dina egna kläder ist.







Kommentera bby
Postat av: Lina

Hihi, det var jag som kommenterade förut.. :D

Kissie är cool ;)

<3

2009-08-12 @ 15:28:58
Postat av: becca

okej haha misstänkte det,

hur hade du det i sthlm då?

köpte du nått?.

Nej för faan ;)

2009-08-12 @ 16:26:30
URL: http://beccabacken.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0