JAG HAR VÄL OXÅ LEKT MED DOCKOR!

HAHA, idag träffade jag min kära granne alex, som jag inte träffat på århundranden känns det som. Åh det kom vi och tänka på när  vi var små och hade våra dockor & dockvagnar! Vi gick runt med dom jämt! t.o.m upp till höganloft HAHA!.
Herregud kommer ihåg det som det var idag & så fort det komnåra killar som gick förbi så sprnag vi med våra vagnar ner i soprummet och gömde oss! Det var gamla tider det alex...Men vilka minnnen vi har egentligen? Nu kom jag på oxå attt jag gick på scouterna[stavning] me dej!. OJOJOJ, va har ja gjort i mitt liv egentligen? JA, det vet jag knappt själv & fråga mig inte varför jag givk på scouterna[stavning], men säkert för att alla andra gjorde de! Det är inget jag skulle välja att göra idag precis, och jag längtar inte tillbaks till det heller!

Jag fick me min kära granne ut på en spring tur i skogen osså, men det var inte lätt först.
Men till slut gav hon sig och jag säger bara två saker alex! :
- jag stannar inte på ett berg nästa gång för att du ska kissa!
- Och om du drar ner på ditt rökande så orkar du me mitt tempo ;).


Har även träffat min kära kusin vitamin idag osså, vi gick en sväng & pratade.
Älskar er tjejor. I mon hoppas jag att jag kan få träffa min andra två älsklingar som vart i sthlm idá
Så jag ska checka vad dom fyndat ! ;)
PUSS

Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0