" fulla mamma "

Igår var det j*vla kallt ute. Jag mysan och gergi åkte till talperna och kollade om det var folk där [det skulle va fest].
När vi väl kom dit var de typ inga som var där bara nåra. Så vi satte oss där och pratade med dom. Under tiden kom det lite mer folk, men det var skit tråkigt där uppe. Så jag följde med mysan och fanny till robin, där var det iaf varmt och skönt. Men efter en stund åkte jag för jag skulle träffa johanna vid city grillen där alla människor förstås hänger efter kl 23. Där var det rätt mkt folk. Klockan blev väl ungefär 00.00 och då kom mysan & fanny igen, och så satt vi och pratade lite. Och efter en stund kom jag på att min mamma var på fish & ail [en pub]. Och jag frös så j*vla mkt jag ville bara hem, men jag hade ingen nyckel med mig så jag var tvungen att ringa henne och så här sa hon:

- Hej jag kan inte prata nu jag sjunger karaoke.
- Men mamma för h*lvete jag VILL HEM JAG FRYSER!
- Kom hit om 20 min då.
- MM.

Så efter 20 min åkte jag till den där j*vla puben för att hämta min morsa ;o.
När jag väl var där fick jag inte tag på henne men sen svarade hon jag kommero m 5 min ska bara klä på mig.....?
Ehh okej tänkte jag kl var nu 00.45 ungefär. Hade stått där i 15 min och jag var galen på henne!. Kl 01.00 kom hon ut men då skulle hon genast börja prata med allt folk som var där ute oxå! Fy fan va arg jag var på henne och så j*vla pinsam var hon. Jag antar att alla föräldrar är det när dom är fulla?
Men iaf kl 01.25 kom vi där i från och jag kunde lägga mig i min varma säng 01.45 det var j*vligt skönt!


Kommentera bby

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0