"bråk stärker vänskapen"

Hej nu är jag äntligen tillbaka hos mamma igen.
Helgen hos pappa har varit helt okej, men ni vet att jag trivs bäst hos mamma, för jag bor ju nästan bara här så det är alltid lika skönt att vara tillbaka.

Idag har vi löst allting jag och mina tjejor för vi har bråkat en del i helgen. Men innan allting hände måste jag säga att det var sjukt kul, vi träffade masssa nya människor som vi pratade med. Men nu är som sagt allting normalt igen och jag tror vi har stärkt vår vänskap ännu mer nu eller? Jag tycker iaf det och ska jag vara riktigt ärlig så kan vi INTE BRÅKA PÅ RIKTIGT, VI KOMMER ALDRIG LYCKAS MED DET!.
För vi klarar oss inte utan varann och inte att va arga på varann, och det är bra. Visst kan det bli lite thafs men det har väl ingen dött av eller? Jag älskar er massor LINA & JOHANNA och det vet ni, det kommer jag alltid göra vad som än händer.
PUSS PÅ ER.*

Kommentera bby
Postat av: Johanna

JAG ÄLSKAR DEJ REBECCA, ALLTID!!!

& LINI MED, ALLTIDALLTID ABC! <333333333

2009-08-16 @ 22:21:04
Postat av: becca

HAHA OFC!

INGET KAN ÄNDRA PÅ DET :D:D<33333

2009-08-16 @ 23:02:51
URL: http://beccabacken.blogg.se/
Postat av: Lina

JAG ÄLSKAR ER!!!!!! BFF!

2009-08-17 @ 11:00:22
Postat av: becca

Men du JAG ÄLSKAR DEJ OSSÅ LINA!:*

HAHA ofc ;)<33

2009-08-17 @ 15:08:24
URL: http://beccabacken.blogg.se/

Kommentera här sötis:

Namn:
remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0